پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230245
مطالبه رهبر انقلاب از نمايندگان براي شناسايي علت زنجيره تورم و گراني‌ها
تاریخ انتشار : 1399/04/24 08:00:16
نمایش : 1439
نماينده مردم در مجلس يازدهم با بيان اينکه رهبر انقلاب خطاب به نمايندگان تاکيد کردند علت زنجيره تورم و گراني را شناسايي کرده و آنها را حل کنند، گفت: مجلس براي اصلاح ساختار بودجه ريزي برنامه دارد و يکي از اولويت‌هاي اصلي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ روز گذشته نمايندگان مجلس يازدهم در ارتباط تصويري با رهبر معظم انقلاب اسلامي داشتند. در اين ارتباط محمدباقر قاليباف رئيس مجلس از برنامه‌هاي نمايندگان بخصوص در حوزه اقتصادي سخن گفت.

رهبر انقلاب در اين ارتباط تصويري عنوان کردند مشکلات فراواني در کشور از لحاظ اقتصادي هست ولي توان غلبه‌ي بر مشکل وجود دارد. 

ايشان عمده‌ترين مشکلات اقتصادي کشور را تورّم، کاهش ارزش پول ملي، گراني‌هاي بي‌منطق، مشکلات بنگاه‌هاي توليدي، وجود تحريم‌هاي خارجي دانستند، گفتند نتيجه‌ي اينها هم سختي معيشتِ طبقاتِ پايين و متوسّط است.

روح الله ايزدخواه نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در مورد وضعيت اقتصاد ايران و توصيه‌هاي رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبر انقلاب ضمن تاييد کارنامه يک ماه مجلس يازدهم، فرمودند اين مجلس يکي از قوي‌ترين و انقلابي ترين مجالس بعد از انقلاب است.

وي افزود: مقام معظم رهبري عنوان کردند مشکلات اقتصادي به دليل کم توجهي خودمان بوده و در دوره هاي مختلف به توليد توجهي نشده که امروز دچار مشکلات اقتصادي شده‌ايم؛

اين نماينده مردم در مجلس ادامه داد: رهبري به خود اتکايي و اعتماد به نفس ملي تاکيد کردند و گفتند کشور ظرفيت‌ها و بنيه خوبي براي حل مشکلات و درمان بيماري‌هاي اقتصادي دارد و از اين جهت براي حل مسئله اميد وجود دارد.

ايزد خواه با اشاره به تاکيد رهبر انقلاب بر حمايت از توليد، گفت: مسئله کليدي کشور توليد، اشتغال و تورم است و رهبري خطاب به نمايندگان تاکيد کردند علت زنجيره تورم و گراني شناسايي کرده و آن را حل کنيد که از جمله آن وابستگي اقتصاد به نفت و مديريت نظام پولي و مالي کشور است که بايد حل شود.

وي در مورد اصلاح ساختار بودجه توضيح داد: مجلس براي اصلاح ساختار بودجه ريزي برنامه دارد و روي آن کار مي‌شود البته آقاي قاليباف رئيس مجلس آن را در صدر جهت گيري‌هاي مجلس اعلام کرد که اصلاح ساختار بودجه ، اصلاح ساختار شرکت‌هاي دولتي و مولد سازي دارايي‌هاي دولت از برنامه‌هاي اصلي و اولويت مجلس است که در دستور کار داريم.

اين نماينده مجلس گفت: رهبر انقلاب اسلامي به مسائل اجتماعي مانند جمعيت و فرزند آوري هم اشاره کردند؛ همچنين بر تقويت مرکز پژوهش‌هاي مجلس و هئيت نظارت بر رفتار نمايندگان را تاکيد داشتند.

 

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html